Compania franceză Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a raportat o creștere cu 7,8% a cifrei sale de afaceri în primul trimestru din acest an, în comparație cu perioada similară din 2019.

magazine carrefour

Astfel, Carrefour a realizat în ianuarie-martie 2020 o cifră de afaceri de 19,445 de miliarde de euro. În ultimele trei luni ale anului trecut fusese de asemenea înregistrată o creștere, însă mai mică, de numai 3,1%.

Alexandre Bompard, directorul general Carrefour, a declarat: „Într-un trimestru foarte atipic, vânzările noastre au fost stimulate în ianuarie şi februarie de succesul iniţiativelor strategice lansate de doi ani iar în luna martie au cunoscut o accelerare semnificativă. Ele au înregistrat o creştere susţinută pe întreaga perioadă şi în toate zonele geografice unde suntem prezenţi“.



În acest an se împlinesc 60 de ani de la deschiderea primului magazin Carrefour, în 1960, la Annecy. Primul hipermarket Carrefour a fost inaugurat la Paris, în 1963.

În limba franceză, „carrefour“ înseamnă intersecție, deoarece primele magazine deschise în Franța se aflau lângă intersecții.

În România, Carrefour a deschis primul hipermarket în 2001, în zona Militari din București. În prezent, rețeaua Carrefour România este formată din 342 de magazine.

 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns