Mai mulți botoșăneni au lăsat comentarii, pe site-ul YesComment.ro, despre magazinul Penny din Botoșani. Media notelor obținute de magazin de clienți este de 3,66, ceea ce îl clasează în partea de jos a clasamentului supermarketurilor din România.

penny

Într-un comentariu recent, utilizatorul Costin Mihail Gheorghiu se arată nemulțumit atât de marfă, pe care o consideră puțin diversificată, cât și de reglementările magazinului referitoare la coșuri. Redăm, mai jos, comentariul său:

În afară că este marfa mai puțin diversificată decât la celelalte hipermarketuri, cică politica companiei este de a nu permite ieșirea cu acele coșuri roșii pe roți până la mașină, să0ți poți lăsa produsele în portbagaj. Cică se aduc din parcare coșurile stricate, cu toate că este o liotă de bodyguarzi care stau cu mâinile la spate și cască gura aiurea, în loc să verifice dacă cumva se strică vreun coș și să-l oblige pe cel care l-a stricat să plătească reparația“.

Anterior, Hutu Elena Marinela lăsa un comentariu mult mai pozitiv, dar nu oferea supermarketului decât nota 7. Ea scria:

Angajați amabili, produse ok. Recomand cu drag“.

Cea mai dură notare a fost cea a utilizatorului cu numele Steffspc, care a oferit magazinului nota 1 și a lăsat un comentariu scurt și la obiect:

Mereu mizerie!“.

 

Puteți să vedeți comentariile lăsate de clienții magazinului Penny Botoșani și să vă spuneți propria părere AICI 

Lăsând un comentariu, puteți câștiga premii în bani. Află cum poți să câștigi!

  1. […] Probleme cu coșurile, cu marfa și curățenia – Ce spun botoșănenii despre magazinul Penny – detalii AICI    […]

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.