Închiderea tuturor magazinelor de haine, pe durata stării de urgență, nu a însemnat nici pe departe că românii nu au mai făcut astfel de cumpărături. Dimpotrivă, datele oferite de Revolut ne arată că unele magazine de haine online au atins cifre de vânzări la care nici nu visaseră, anterior.

magazine online de haine

Revolut este o platformă financiară globală, cu peste un milion de utilizatori în țara noastră. Platforma oferă date despre comportamentul de consum al utilizatorilor din România, în perioada 15 martie, 15 mai 2020.

Astfel, pe parcursul celor două luni ale stării de urgență, utilizatorii Revolut din România au cheltuit 1,2 milioane de euro pe haine şi accesorii cumpărate online. Numărul tranzacţiilor efectuate la retailerii online de fashion a crescut în medie cu 204%, în timp ce valoarea totală a fost cu 213% mai mare faţă de cea înregistrată în intervalul similar anterior (15 ianuarie-15 martie).

 

Magazinele de haine cu cele mai mari creșteri ale vânzărilor online

  1. Zara – numărul tranzacţiilor a crescut cu 1263%, iar valoarea lor a fost mai mare cu 1077%.
  2. Reserved – creştere cu 94% a numărului tranzacţiilor şi o valoare a acestora mai mare cu 210%.
  3. About You – creştere cu 83% a numărului tranzacţiilor.
  4. H&M – creştere cu 42% a numărului tranzacțiilor.

 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Aici puteți lăsa comentarii despre magazinele online de haine din România

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.