După statui, filme clasice, figurine lego sau ambalaje de orez, mișcarea Black Lives Matter, inițiată în SUA, a ajuns să producă schimbări și în industria cosmeticelor, în numele unei adevărate cruciade declanșate împotriva rasismului, real sau imaginar.

l oreal albire rasista

Compania franceză L’Oreal a anunțat că va renunța la termenii „alb“, „albire“, „lumină“ și „iluminare“ de pe etichetele produselor sale pentru piele, cu scopul de a evita acuzațiile de rasism.

Decizia urmează să se aplice și celorlalte mărci ale grupului, precum Maybelline și Lancôme.

Mai înainte cu câteva zile, sucursalele Unilever din India și Pakistan luaseră o decizie similară: au anunțat că redenumesc anumite creme, ca să evite acuzațiile de rasism.

În urmă cu mai puțin de două săptămâni, compania Mars, deținătoarea mărcii Uncle Ben’s, a decis modificarea ambalajelor pentru orez și sirop, tot pentru a evita acuzații de rasism. Amănunte găsiți AICI

Dacă lucrurile continuă în acest ritm, vor începe să aibă emoții și producătorii de înălbitori pentru rufe.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.