În lunile martie, aprilie și mai, consumatorii români au acordat mai mult timp informării despre produsele de îngrijire cosmetică și, în același timp, s-a observat o creștere totală cu 57% a vânzărilor online față de o perioadă obișnuită.

sapun crestere vanzari kaufland

Datele sunt furnizate de Andreea Emilian, fondator STROP Concept, care oferă tratamente naturiste faciale și corporale folosind metode manuale tradiționale și produse dermato-cosmetice naturale.

„Categoric, clienții și-au schimbat comportamentul cumpărăturilor online în această perioadă. În această perioadă, clienții noștri au avut pe de o parte mai mult timp de informare ca până acum, au studiat mai mult piața și au fost mai deschiși în a primi informații utile despre produsele de îngrijire cosmetică. Pe de altă parte, au avut mai mult timp pe care să îl dedice propriei rutine de îngrijire pentru acasă, și astfel, valoarea coșului de cumpărături a crescut, clienții fiind mai deschiși să încerce produse noi de îngrijire“ a declarat reprezentanta STROp Concept.

 

Vânzarea săpunului, restricționată la Kaufland în timpul stării de urgență

La sfârșitul lunii martie, s-au putut observa primele efecte pozitive ale pandemiei, în acest sector de piață. La data respectivă, dorința de a evita contactarea virusului Covd 19 a dus la o creștere fără precedent a vânzărilor de săpun, gel dezinfectant și alte produse cosmetice.

Cea mai bună dovadă în acest sens este reprezentată de anunțul apărut pe rafturile supermarketurilor Kaufland, referitoare la limitarea posibilității de a cumpăra produsele cele mai cerute în această perioadă. Pe listă apare și săpunul, alături de făină sau de ulei. Amănunte AICI

Lasă un răspuns