Epidemia de coronavirus are și efecte pozitive, schimbând unele vechi obiceiuri ale românilor. Astfel, dorința de a evita contactarea virusului Covd 19 a dus la o creștere fără precedent a vânzărilor de săpun, gel dezinfectant și alte produse cosmetice.
Cea mai bună dovadă în acest sens este reprezentată de anunțul apărut pe rafturile supermarketurilor Kaufland, referitoare la limitarea posibilității de a cumpăra produsele cele mai cerute în această perioadă. Pe listă apare și săpunul, alături de făină sau de ulei.
Anunțul – care poate fi văzut în fotografia de mai jos – este următorul:
„Fii responsabil la cumpărături!
Vânzarea produselor din categoriile făină/mălai/conserve legume/paste/săpun este limitată la maximum două baxuri pe un bon fiscal“.
Înaintea epidemiei de coronavirus, săpunul nu s-a aflat niciodată, în ța noastră, pe lista celor mai bine vândute produse. Dimpotrivă, statisticile oficiale arătau că România avea cel mai mic consum de săpun din Uniunea Europeană și că ne aflam la ultimul loc și în ceea ce privește consumul de pastă de dinți și de hârtie igienică.
Aceste cifre vor arăta cu siguranță altfel începând cu acest an, în care pandemia i-a făcut pe tot mai mulți români să devină conștienți de importanța igienei personale. La aceste schimbări contribuie și comercianții, pe ale căror rafturi există, în prezent, și recomandări referitoare la importanța spălatului pe mâini:
Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!
Foarte bine.
Frica de necunoscut ne face sa nu gîndim rațional ,un lucru bun cu cantitate limitată a cumpărăturilor
and was immediately sent to a navigator who would help me schedule all the procedures lumpectomy, radiation, etc cronadyn vs priligy Leonard RH, Haywood VB, Caplan DJ, Tart ND