Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene low-cost din Europa, invită toți pasagerii să achiziționeze bilete și servicii WIZZ direct pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației de mobil a companiei aeriene.

Din cauza restricțiilor de călătorie care se schimbă rapid, care pot fi impuse în orice moment pentru a opri răspândirea COVID-19, Wizz Air recomandă canalele WIZZ pentru a obține un preț mai bun și cele mai recente informații despre detaliile zborului, restricțiile de călătorie locale, drepturile pasagerilor și opțiunile de rambursare.

 

În cazul în care Wizz Air anulează zborurile, clienții afectați primesc automat 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie, valabil 24 de luni din momentul anulării.

Rezervarea prin agențiile de turism costă mai mult, deoarece aceste companii adaugă costuri suplimentare la tarifele Wizz Air, așa că pasagerii nu numai că obțin toate informațiile importante de călătorie atunci când fac rezervări pe wizzair.com sau pe aplicația mobilă a companiei aeriene, dar primesc și cele mai mici tarife.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.