Luni, 10 august, Vodafone a anunțat că există avarii care afectează funcționarea rețelei pentru servicii fixe în București, Ilfov, Giurgiu și Târgoviște.
Este vorba de serviciile de cablu, internet și telefonie oferite prin infrastructura obținută odată cu preluarea UPC. Probleme similare, însă la o dimensiune mai mică, au existat și pe data de 7 august.
Probleme de acest gen afectează mai frecvent rețelele fixe decât pe cele mobile, deoarece echipamente precum cablurile de internet, telefonie și TV se pot deteriora mai ușor.
Odată cu trecerea UPC în portofoliul Vodafone, s-a realizat și preluarea, la nivel european, a grupului Liberty Global. Pe piața locală, această tranzacție a însemnat dispariția UPC și controlarea tuturor operațiunilor de către operatorul Vodafone.
În România, rețeaua UPC acoperea 3,1 milioane de gospodării și peste 960.000 de clienți.
Astfel, printre altele, aplicația My UPC a fost redenumită în My Vodafone Fix&TV. Telefoanele de contact: 031 100 1000 și 031 100 0872 sunt disponibile în continuare.