Retailerul Hennes & Mauritz AB (H&M) a fost amendat cu 35,3 milioane de euro de Autoritatea pentru Protecţia Datelor din Germania, după ce managerii au colectat date referitoare la viaţa privată a angajaţilor.

Activitatea de monitorizare a vizat mai multe sute de angajaţi de la un centru de servicii din Nuremberg. Începând din 2014, managerii H&M de la acest centru au strâns informaţii care aveau legătură cu viaţa privată a angajaţilor, precum diagnostice medicale, probleme de familie şi convingeri religioase.

Aceste informaţii erau înregistrate şi stocate digital într-un sistem care putea fi accesat de 50 de manageri din întreaga companie.

 

H&M a admis că au existat “deficienţe la centrul de servicii”, susţinând că a luat măsuri pentru a corecta această situaţie şi şi-a cerut scuze faţă de angajaţii afectaţi.

Hennes & Mauritz AB (H&M), intenţionează să închidă anul viitor sute de magazine, după ce criza provocată de pandemia de coronavirus (Covid-19) a dus la creşterea achiziţiilor online.

Pe plan global, H&M avea la 31 august 5.043 magazine, pe 74 de pieţe, inclusiv francize. Compania suedeză a anunţat că va reduce cu 250 numărul de magazine în 2021, reprezentând 5% din actuala sa reţea.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.