Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, care include un card digital de fidelitate și mai multe opțiuni pentru clienți: oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse.

Printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor. Aplicația poate fi descărcată gratuit din magazinele Google Play și AppStore.

În centrul aplicației stă cardul de fidelitate digital Lidl Plus, pe care utilizatorii trebuie să îl scaneze la casa de marcat pentru a se bucura de beneficiile exclusive oferite de programul de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal și includ:

– Oferte – iau forma unor reduceri și promoții de care clienții pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plății.

– Cupoane – prin intermediul acestora, clienții au acces la promoții, reduceri procentuale sau prețuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziționate. Cupoanele se activează din meniul aplicației înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat.

 

– Taloane răzuibile – acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse. Clienții pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus și plății cumpărăturilor.

De asemenea, Lidl plus oferă și opțiuni digitale prin care clienții își pot organiza eficient vizita în magazin și monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor:

– Istoricul cumpărăturilor – prin această funcție, clienții au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, în care sunt afișate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicației.

– Broșuri digitale cu ofertele Lidl – clienții au acces la cataloagele săptămânale, prin intermediul cărora pot vedea ce produse și oferte sunt disponibile în magazinele Lidl din țară.

În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 275 de magazine și 5 centre logistice.

 

Lasă un răspuns