Ai cumpărat mâncare sau băutură din incinta Aeroportului Otopeni, începând cu iunie 2019? Dacă mai ai încă bonul sau – mai simplu – extrasul de cont bancar -, poți face o sesizare la Protecția Consumatorilor, pentru a cere despăgubiri. Totul, după ce Consiliul Concurenței a desfășurat  anchetă în urma căreia a amendat 6 companii.

Prin urmare, organizația nonguvernamentală Info Cons îi sfătuiește pe toți consumatorii care dețin bonul fiscal sau extrasul de card bancar de achiziționare a diferitelor produse în perioada iunie 2019 până în prezent, de la companiile ce au făcut obiectul acestor investigații să se îndrepte de îndată către Protecția Consumatorilor în vederea depunerii unei sesizări pentru recuperarea daunelor materiale si morale.

aeroportul otopeni

Info Cons reamintește că, în urma investigațiilor efectuate de către Consiliul Concurenței, declanșate din oficiu în iunie 2019, s-a constatat că cele șase companii care oferă servicii de alimentație publică (food & beverage) în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă București au încălcat legea.

Mai precis, ele și-au coordonat politicile comerciale în materie de prețuri, discounturi și promoții atât prin clauzele contractuale, cât și printr-o serie de proceduri și prin modalitatea de derulare a relațiilor contractuale, astfel încât să își alinieze constant prețurile pentru serviciile oferite pasagerilor din aeroport.

Ele au primit o amendă totală de 6,9 milioane de lei. Găsiți detalii despre numele companiilor amendate și despre valoarea fiecărei amenzi AICI

Ai ceva de spus despre Aeroportul Internațional Henri Coandă București-Otopeni? O poți face AICI 

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.