Distribuitorul francez Carrefour a început să reducă preţurile cu aproximativ 10% în medie, la un număr de aproximativ 500 de produse, în ideea de a-i ajuta pe cumpărătorii francezi să facă faţă costului ridicat al vieţii, a declarat miercuri un purtător de cuvânt de la Carrefour, citat de Reuters și Agerpres.

Cumparaturi la Carrefour in FrantaFoto: SYSPEO / Sipa Press / Profimedia

Reducerile de preţuri acoperă produse alimentare şi de igienă de la 400 de mărci şi 100 de produse vândute sub marcă proprie.

Potrivit unei liste consultate de Reuters, produsele vizate de reduceri sunt mărci care variază de la băuturile carbogazoase Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit şi până la deodorantele Dove şi pasta de dinţi Colgate.

Această rundă de reduceri de preţuri vine după ce marile companii alimentare din Franţa au promis că vor reduce preţurile la sute de produse începând din luna iulie. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanţelor, Bruno Le Maire, a ameninţat că vor fi impuse sancţiuni financiare dacă firmele nu îşi respectă promisiunile.

În luna mai el amenințase retailerii din domeniu alimentar cu introducerea unei taxe clawback” pentru a întoarce către bugetul de stat o parte a profiturilor din industria alimentară dacă aceasta nu va accepta noi discuții despre reducerea prețurilor.

De ce a presat guvernul francez retailerii să reducă prețurile

Executivul condus de Elisabeth…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns