În șase ani vânzările eMAG de Black Friday s-au dublat, iar 2023 a fost un an record, cu vânzări de 731 milioane lei, un avans de aproape 90 milioane lei față de Vinerea Neagră din 2022. Deși Facebook este plin de oameni care spun că urăsc Black Friday și că nu vor să audă de el, realitatea a fost cu mult diferită. De ce Black Friday 2023 a adus așa vânzări mari în România?

Black FridayFoto: Michael Bihlmayer, imago stockpeople, Profimedia

Câteva concluzii despre Black Friday 2023

  • Deși în „bulele” multora dintre noi, pe rețelele sociale, avem o mulțime de prieteni care înjură Black Friday și spun că este o mare păcăleală cu o mulțime de false reduceri, este clar că „bulele” nu reflectă realitatea din piață. Oamenii au cumpărat „din greu”.
  • Putem bănui și faptul că mulți oameni care au cumpărat de Black Friday 2023 NU au mai postat despre asta pe Facebook, considerând că nu are niciun rost să spună întregii lumi ce și-au luat.
  • Fără îndoială că mulți români au cumpărat lucruri doar pentru că era ziua de Black Friday și au fost determinați să-și ia câte ceva și fiindcă familia sau prietenii le-au spus că și-au luat diverse lucruri. Diversele mecanisme psihologice pentru care retailul este celebru au funcționat din plin pentru români.
  • eMAG estimează în fiecare an, cu câteva zile înainte, cât va vinde de Black Friday. În general estimarea se adeverește cu o marjă de eroare de 5-15…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns