La foarte multe produse de pe eMAG sunt sute de review-uri, dar foarte rar vezi în ele prețul cu care oamenii au cumpărat acel produs. De ce prețul este tabu în review, nu doar la eMAG, ci și la cei mai mulți retaileri? eMAG și-a prezentat luni rezultatele financiare, iar cifra de afaceri a grupului a fost de 10,2 miliarde lei. Câte produse cumpără în medie românii, de unde le ridică? Ce categorii cresc mult?

Colete la eMAGFoto: Vlad Barza / HotNews.ro
O informație „ce ar putea induce clientul în eroare”
I-am întrebat pe cei de la eMAG de ce oamenii care pun review-uri la produse sunt rugați să NU scrie nimic despre preț.
„Review-urile au rolul de a construi încredere, iar când un client lasă un review, practic certifică, din perspectiva lui, de ce este valoros produsul respectiv. Noi nu lăsăm, nu încurajăm, partea aceasta, fiindcă ar fi o informație care nu poate fi stabilă în timp și ar putea induce în eroare alți clienți. Acesta este motivul. Este posibil ca în orice moment al lunii sau săptămânii să vezi produsul cu un preț diferit față de cel cu care clientul care a pus un review a făcut achiziția”, a explicat Irina Pencea, General Manager eMAG România și Senior VP Ungaria și Bulgari
La lista de sfaturi pentru cei care pun review-uri, eMAG spune că informațiile legate de preț nu sunt binevenite, fiindcă prețurile „nu se schimbă după cum bate vântul” și ele pot varia, mai ales în funcție…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro