
Scott Kirby, CEO-ul United Airlines, Foto: Logan Cyrus / AFP / Profimedia
Scott Kirby, CEO-ul United Airlines, spune că transportatorii aerieni ce vând bilete „ultra low-cost” au un model de afaceri fundamental viciat și că pe termen lung clienții apreciază mai mult calitatea serviciilor decât costurile mici, relatează Business Insider.
„Este un model de afaceri profund viciat. Clienții îl urăsc”, a declarat el fără echivoc într-un interviu acordat zilele trecute podcastului The Air Show.
În Statele Unite companiile aeriene ultra low-cost sunt considerate unele precum Frontier Airlines și Spirit Airlines, în timp ce în Europa este vorba de Ryanair și WizzAir. În esență este vorba de companii aeriene care oferă cele mai mici prețuri în detrimentul unor servicii „on board” și a confortului pasagerilor.
O altă practică a lor vizează oferirea unui bilet standard fără bagaj de cală inclus, pentru care se plătește suplimentar, și perceperea unor comisioane ascunse precum taxa de aeroport, care sunt afișate abia în momentul în care clienții ce își cumpără online bilete ajung la pagina de plăți.
În Statele Unite o parte a acestor companii au ajuns să renunțe la comisioanele ascunse și să își îmbunătățească serviciile pentru a atrage mai mulți clienți. Scott Kirby spune că acest…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro