Chinezii promit mult când este vorba despre mașini electrice și au și ambiții mari, dar și avantaje fantastice de cost, fiindcă produc bateriile, iar companiile au fost ajutate de stat. Mai multe mărci chineze au planuri mari pentru Europa, dar cea mai cunoscută se numește BYD și a pornit o adevărată „ofensivă”, sperând să ajungă să vândă anual sute de mii de mașini pe continent. De ce este BYD diferită față de alte companii chineze? De ce are chiar șanse de creștere?
Un coșmar pentru Tesla? Nu chiar…
În august, la Shenzen, directorul unei companii auto denumite BYD a ținut un discurs care celebra producția a cinci milioane de mașini electrice. Wang Chuanfu, șeful companiei, a povestit despre cum BYD a trecut de la producția de baterii, la cea de mașini, dând ca exemplu că au trecut 13 ani pentru producția primului milion de mașini, apoi următoarele două milioane au fost produse în 18 luni, iar următoarele două milioane, în numai nouă luni. Un progres uimitor, dar care poate fi explicat printr-un parcurs în condiții excepționale.
BYD a vândut 431.000 de mașini electrice trimestrul trecut, în timp ce Tesla a vândut cu 4.000 mai multe. Pentru întreg anul, ambele companii ar putea vinde undeva în jurul a 1,8 milioane de mașini. O mare diferență ține de faptul că BYD are, per total, mașini mult mai ieftine în gamă, cu prețuri între 30.000 și 72.000 de euro.
BYD este o companie mamut, având peste…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro