După statui, filme clasice, figurine lego sau ambalaje de orez, mișcarea Black Lives Matter, inițiată în SUA, a ajuns să producă schimbări și în industria cosmeticelor, în numele unei adevărate cruciade declanșate împotriva rasismului, real sau imaginar.

l oreal albire rasista

Compania franceză L’Oreal a anunțat că va renunța la termenii „alb“, „albire“, „lumină“ și „iluminare“ de pe etichetele produselor sale pentru piele, cu scopul de a evita acuzațiile de rasism.

Decizia urmează să se aplice și celorlalte mărci ale grupului, precum Maybelline și Lancôme.

Mai înainte cu câteva zile, sucursalele Unilever din India și Pakistan luaseră o decizie similară: au anunțat că redenumesc anumite creme, ca să evite acuzațiile de rasism.

În urmă cu mai puțin de două săptămâni, compania Mars, deținătoarea mărcii Uncle Ben’s, a decis modificarea ambalajelor pentru orez și sirop, tot pentru a evita acuzații de rasism. Amănunte găsiți AICI

Dacă lucrurile continuă în acest ritm, vor începe să aibă emoții și producătorii de înălbitori pentru rufe.

Lasă un răspuns