Un român revoltat de ceea ce a pățit pe Aeroportul din Iași a făcut o comparație între atitudinea angajaților Blue Air de la Iași și Munchen. El acuză faptul că, deși regulamentele sunt identice, între modul de aplicare a lor există diferențe de la cer la pământ.

check in blue air pasager iasi munchen

Astfel, pasagerul spune că angajații de la Check In Blue Air din Iași aplică taxe consistente călătorilor al căror bagaj de mână nu se încadrează perfect în măsurători, pe când cei de la Berlin doar îi invită să mute bagajul la cală, fără a plăti nimic în plus.

Iată, concret, ce susține pasagerul, citat de stiridiaspora.ro și de bzi.ro:

Duminică, 29.09.2019 am parte de o surpriză foarte plăcută cu cei de la Blue Air! Nu s-a schimbat nimic în regulamentul lor de joi până duminică, doar că angajații de la pupitrele Blue Air din Munchen nu sunt români, sunt nemți, iar ei interpretează regulamentul altfel! Îl interpretează astfel încât să ajute pasagerii nu să îi pedepsească sau să îi umilească! Am văzut ce diferență este între figura tânărului din Iași arogant și plictisit și cele două doamne din Germania!

Doamnele de la pupitru au explicat fiecărui pasager în parte că trolerul, dacă are sub 10 kilograme, nu este considerat bagaj de cală și deci poate fi trimis la cală gratis! Deci nu a fost taxat nimeni cu 70 de euro pe bagaj, așa cum s-a întâmplat la Iași!

Doamnele au fost atât de amabile și au avut atâta răbdare încât, atunci când o femeie în vârstă care avea un troler destul de mare, dar săraca nu știa nici o boabă de engleză sau germană, au căutat prin cei care stăteau la coadă o persoană ca să îi traducă și să îi explice că ar fi mai bine să trimită bagajul la cală gratis. Iar dacă are vreo tabletă, laptop, aparat foto etc. că este mai bine să le scoată din bagajul mare și să le ia în avion.

Este incredibil! În Germania legea este interpretată de oameni pentru oameni, în România legea este interpretată de mârlani pentru fraieri! Dar cel mai rău este că ne faultăm noi românii între noi!

 

Fanta, Danone, Kinder, Knorr… – Care sunt produsele cu diferențe clare între România și Vestul Europei

Reacția Danone cu referire la dublul standard: „Respingem afirmațiile“

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

  1. Experiențele românilor pe aeroporturi și cu companiile aeriene – reacții - Tu faci topul companiilor din România

    […] Puteți citi știrea inițială despre pasagerul nemulțumit de comportamentul angajaților Blue Air de pe aeropo… […]

  2. Peste 100 de zboruri anulate sau cu mari întârzieri, pe aeroporturile românești – YesComment

    […] La Iași ciumă, la Munchen mumă! – un român acuză comportamentul angajaților Blue Air […]

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.