În primele trei săptămâni din luna martie, numărul de comenzi preluate de magazinele online a crescut cu 18% față de perioada similară a anului trecut, conform unei analize publicate de platforma MerchantPro.
Săptămâna trecută, creșterea a fost chiar mai puternică decât în prima jumătate a lui martie. Astfel, numărul tranzacţiilor online s-a majorat cu 25%, iar valoarea medie a comenzilor efectuate a crescut 22% faţă de acelaşi interval din anul precedent.
În prima săptămâna din martie, creșterea fusese ceva mai mică, de 13%, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În cele peste 1 000 de magazine online care funcţionează pe platforma MerchantPro se remarcă o creştere semnificativă faţă de anul anterior, interpretată drept un „semn că publicul se îndreaptă tot mai mult către comenzile online pentru a-şi satisface nevoile de trai şi de adaptare la situaţia actuală, de la produse de îngrijire, curăţenie sau alimentare, până la produse din categoriile fashion sau home&deco“.
Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste cinci milioane de produse. Compania operează comparatorul de preţuri Shopmania.ro şi platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.
Un lucru foarte bine venit pentru a evita aglomerația în această perioadă critică