Urgent Cargus a lansat astăzi un nou sistem de livrare a coletelor cu contact redus între curier și client.

Noua soluție are la bază tehnologia mobilă și permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente sau semnătură fizică la primire. Noutatea constă tocmai în faptul că a fost înlăturată etapa confirmării de primire a coletului prin semnătura destinatarului, astfel încât contactul dintre curier și client să fie eliminat, ca măsură de prevenție.

Potrivit reprezentanților firmei de curierat, numărul livrărilor de colete sub semnătura Urgent Cargus care nu mai necesită ramburs la livrare a crescut cu 20% în ultimele zile, ceea ce înseamnă că tot mai multe persoane aleg să cumpere online și să evite interacțiunea în plină pandemie de coronavirus.



„Suntem conştienţi că trebuie să continuăm să facem livrările, chiar şi în condiţiile dificile de azi. Avem clienţi care depind de noi, sunt business-uri care se bazează pe serviciile noastre. Este foarte important acum să ne facem treaba bine, eficient şi în siguranţă, ca să menţinem economia funcţională, mai ales în aceste condiţii severe de avarie. Ne numărăm printre cei din prima linie, noi şi toţi cei din industria de curierat”, au spus oficialii Urgent Cargus.

De asemenea, reprezentanții companiei de curierat susțin că industria de curierat este și ea afectată de criza coronavirusului, însă continuă să își desfășoare activitatea și să ia toate măsurile de prevenție, astfel încât atât persoanele fizice, cât și cele juridice să nu aibă de suferit în privința livrărilor.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns