Începând cu data de 5 aprilie, compania aeriană Wizz Air a anunțat că își suspendă rutele spre Marea Britanie, Elveția și Olanda. Măsura va rămâne în vigoare cel puțin pentru două săptămâni, până pe data de 18 aprilie inclusiv.

wizzair

La baza acestor măsuri stau noile restricţii de călătorie impuse de autorităţile române pentru toate zborurile din România către aceste ţări, în cadrul eforturilor de limitare a pandemiei Covid-19.

Totodată, ca urmare a restricţiilor din România, dar și din alte state europene, rutele către Belgia, Austria, Spania, Franţa şi Germania rămân suspendate până pe 30 aprilie inclusiv.

Ordonanța Militară nr. 5, adoptată pe 30 martie, a prelungit, de asemenea, măsura suspendării zborurilor spre și dinspre Italia și Spania.

 


Ce se întâmplă cu pasagerii care deja au făcut rezervări

Toți pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil.

Ei vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege și rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat.

În acest caz, clienţii vor putea primi 100% din suma achitată iniţial.

Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele.

Vrei să lași un comentariu despre compania Wizz Air? O poți face aici

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns