Conform unui anunț postat astăzi pe pagina de Facebook a fostului Minister al Turismului (actualmente o direcție în cadrul Ministerului Economiei), a fost deschisă o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate.

linie telefonica turisti

Linia telefonică a fost deschisă de Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA). Anunțul făcut este următorul:

„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri – Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate“.



La începutul lunii aprilie, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, ci să mai aştepte sau să ceară un voucher ori o reprogramare de la agenție. Altfel, numeroase  agenții de turism ar risca să intre în faliment.

Turiștii care plătiseră vacanțe în Bulgaria de Paști și de 1 mai au optat deja, în cea mai mare parte, pentru reprogramări.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns

  1. Cehii sunt primii europeni care pot pleca în vacanță în străinătate – Când ne va veni rândul? – YesComment

    […] Între timp, în România a fost deschisă o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate. Detalii aici […]