O clientă Hornbach Balotești a povestit, într-o postare pe Facebook, peripețiile prin care a trecut, cumpărând o copertină de la magazinul Hornbach Balotești.

hornbach balotesti

Mihaela Nunweiller arată cum o experiență în mod normal de rutină a ajuns să o coste bani, peste o sută de kilometri și un car de nervi. Redăm, mai jos, postarea de pe Facebook, pe care am modificat-o doar pentru a adăuga diacritice și pentru a cenzura unele cuvinte mai dure: De asemenea, menționăm că subtitlurile ne aparțin.

 

Ar fi mult de scris, dar o să sumarizez experiența mea cu Hornbach Balotești, unde am făcut cărări în ultimele două săptămâni și trei drumuri însumând 100 de kilometri, până acum.

Deci, acum două săptămâni mă luminez brusc și înțeleg că am nevoie de o copertină în curte.

Vă întreb aici (pe pagina de Facebook – n. red.), primesc răspuns și o gamă destul de limitată de alegeri.

Intru pe site, scotocesc, în final găsesc la Hornbach.

Mă urc în mașină și mă duc acolo, Hornbach Balotești. 30 de kilometri dus-întors.

Aleg, plătesc și întreb de montaj.

Băiețașul de acolo ne explică în așa fel încât oferta lor devine indezirabilă, adică trebuia să plătim 119 ron vizionarea locului unde se montează copertina și abia după vizionarea asta se făcea un deviz pe care, daca nu-l agream, devizul rămânea bun făcut și, atenție, cei 119 ron rămâneau la ei de-a moaca, doar pentru că s-au deplasat la locație pentru vizionare!!?

Lasă că, în funcție de mărimea copertinei, montajul are mai multe prețuri. A mea era la cel mai scump, pentru că depășea mărimea celei anterioare cu un centimetru!

Zic pas și mă întorc acasă, unde mă pun pe căutat.

Doar că, tot vorbind cu diverși, înțeleg că, dacă montez cu altcineva, pierd garanția copertinei de la Hornbach.

Pfff, nu este vreo scumpete, dar parcă nici să o cumpăr de la început nu mi-ar da mâna în cazul în care după montaj aia refuză să se mai deschidă“.

 

Drumuri repetate la magazin

Mă întorc la Hornbach. Drumul numărul 2, duminica trecută. Alți 30 de kilometri.

Nu, n-aveau telefon. Adică nu aveau contact telefonic pe site, din cauză de stare de urgență și oricum trebuia să fac drumul ca să plătesc vizionarea.

Plătesc și întreb în cât timp vin ăia să vadă locul. Mi se spune că între 3 și 5 zile, dar că sigur marți, adică peste două zile, voi fi sunată.

Oha.

Ieri mă urc în mașină și mă duc iar la Hornbach. Drumul numărul 3!

Deja cu drumul ăsta am ajuns la Sinaia, nu-i așa, am împlinit 100 de kilometri de cărări făcute la Hornbach.

Verifică ăia în computer, da, nu era nicio dată scrisă pentru vizionare.

Meah, domnul care s-a uitat îmi zice că îi scrie ăluia un sms, chiar o face, și să mă duc acasă, că sigur mă sună ăia și vin la vizionare azi. Adică ieri!

Aiurea!

 

Discuții telefonice fără sens

Azi de dimineață intru pe site propunându-mi să găsesc un număr de telefon de la ei. Găsesc. Adică au reintrodus contactul telefonic.

Sun. Îmi răspunde un domn. Îi spun ce am de spus, îmi face legătura la domnul de ieri. Ăla zice: cum, doamnă, nu v-au sunat?

Nu, nu m-au sunat.

Aaa, păi stați așa, că nu aveau cum, n-au trecut cinci zile de când ați achitat vizionarea!

Zic, cum domnule să nu treacă? Am plătit duminica trecută.

Păi da, dar sunt doar patru zile, pentru că duminica nu se pune!

Mă ia capul și încep să îi număr pe zile, îmi dă fix șase zile azi.

Zice iar, păi duminica nu se pune, că nu se lucrează.

Îl întreb cum, dacă nu se lucrează, ei încasează totuși bani duminica și îl pun să numere și el.

Rezultat: șase zile.

Nu se lasă și zice: n-am ce să vă fac, așteptați.

Vreau să îi zic să aștepte mă-sa pe banii mei, mă abțin și îl întreb cum pot să-mi recuperez banii de vizionare.

Îmi zice că n-am cum, i-am pierdut. Urlând.

Închid telefonul.

Sun iar la ăla care mi-a răspuns inițial și îl rog să-mi facă legătura la un superior. Îmi zice că n-are și că el e superiorul, managerul de magazin.

Îi povestesc discuția cu nenea celălalt și începe și ăsta să mă combată.

Îl ascult, mă ia capul și îl întreb dacă a auzit de protecția consumatorului și dacă el, fiind manager de magazin, este ultimul factor decizional sau are superiori. Și îl mai întreb dacă acolo funcționează o gașcă de golani interlopi care joacă alba neagra cu bănuții noștri, ai proștilor care le fac lor târtițele mari și le asigură locuri de muncă.

Se repliază și-mi zice că o să închidă, pentru că ține prea mult linia ocupată!!!???? Și că o să sune la ăia cu montajul.

Eu ii zic că, dacă nu mă sună înapoi tot azi, în următoarea oră maxim, mă adresez OPC-ului.

Înțelege că sunt aproape de implozie și sună în cinci minute înapoi. Că a vorbit cu ăla, că ăla i-a spus că au avut multe montaje de executat și că o să mă sune și pe mine, dar luni, adăugând că, oricum, după ce vine ăla la vizionare și eu mă duc a 4-a oară la Hornbach, ca să plătesc devizul, el nu știe să-mi spună dacă montajul va fi făcut în următoarea zi sau următoarea LUNĂ!!??

Mă ia capu’ iar. Ba nu, eram luată de cap deja și îl întreb că în cazul in care nu accept prosteala asta, adică să stau cu copertina aia în curte nemontată până la toamnă, pierd cei 119 ron?

Zice, da, dar totuși dumneavoastră vi-i dăm înapoi!!!???

Deja mi se taie filmul și îl întreb dacă asta se întâmplă cu toți cei care renunță să facă montajul cu ei?

Zice nu, că doar cu mine vor face o excepție!!?!!

De prisos să vă spun că am văzut negru în fața ochilor și de prisos să vă spun că luni mă duc la ei și că vreau să vorbesc cu directorul Hornbach, să-l întreb de ce dracu nu informează măcar cumpărătorii de copertine că ar trebui să și le cumpere iarna ca să fie siguri că le vor fi montate în vară!!?

Și cum naiba își permit să angajeze pe nervii și pe banii noștri golani învârtitori!!? Și, mai ales, de ce se practică jumătățile de măsură doar pentru unele care au gura mare și știu să-și apere și ceară drepturile!!?

I-aș băga în aia mamelor lor, dar dacă nu montez cu ei, pierd garanția.

Plus că luni o să împlinesc 130 de kilometri de cărări făcute la Hornbach pentru un c…t de montaj de copertină“.

 

Concluziile clientei 

„Ireal câtă agitație și nervi și resurse consumate pentru că Hornbach este un retailer care se gândește doar la încasări și deloc la cei de pe urma cărora face c…l mare si gras.

Lasă că sigur agaricii ăștia cu care am vorbit azi la telefon și m-au pasat ca la ping-pong sunt pe felie cu firma aia subcontractoare și la fel de sigur își iau tain de la ăia mai ales pentru montaje care presupun sume mari ca devize și pe care ei le privilegiază băgându-le în față.

Că ce c…t să-și ia de la un montaj de 350 de ron de la mine? Un cico?

Și uite cum o copertină de 900 de ron o să mă coste încă o dată prețul inițial, doar pentru că Hornbach se scarpină la c…e pe banii noștri munciți, nu furați.

– Motorina consumata pentru 130 de kilometri

– 119 ron programarea vizionării

– 350 de ron, doar la prima strigare, montajul.

Că sigur or să-mi umfle devizul montajului ca să mă ia capul și să renunț, și ei să rămână cu 119 ron, așa, de f…i pomana.

Ba nu, de proastă ce sunt eu că am cumpărat de la ei!

Și ca să scape ei de asiguratul garanției!

Că nu-i așa, dacă nu montezi cu ei și ai ghinionul să fie aia stricată în cutie, i-ai pus sare pe coadă, o cumperi de la început.

Fmm de țară de golani de lepre și de hoți!

Iar eu stau ca proasta cu copertina în cutie de două săptămâni pentru că ei își bat joc și de noi și de produsele pe care le comercializează.“

 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.