
Băuturi Arizona Iced Tea la raft, FOTO: Patti McConville / Alamy / Alamy / Profimedia
Don Vultaggio, cofondatorul și CEO-ul Arizona Iced Tea, un producător american de băuturi răcoritoare, a explicat de ce compania sa nu a majorat prețurile de 32 de ani, relatează Business Insider.
Deși poartă numele Arizona, statul american cunoscut pentru că este locul în care se află Marele Canion, compania nu are nicio legătură cu acesta, Vultaggio afirmând chiar că nu a fost niciodată acolo.
El a fondat compania la New York în 1992 alături de un prieten al său, cei doi fiind inspirați de succesul de care se bucurau la momentul respectiv băuturile răcoritoare ale Snapple.
Vândute la doze mari de 680 de mililitri, băuturile Arizona (brandul este stilizat AriZona pe doze) s-au bucurat rapid de succes iar Vultaggio a rămas până în ziua de azi la conducerea companiei, alături de cei doi fii ai săi.
Un alt lucru care nu s-a schimbat este prețul băuturilor Arizona Iced Tea: 99 de cenți.
Compania americană și-a păstrat dozele emblematice neschimbate
Vultaggio a fost întrebat în timpul unui interviu acordat săptămâna aceasta popularei emisiuni Today difuzată de NBC News, cum a putut să mențină prețul în contextul inflației galopante înregistrate și de SUA în ultimii ani, păstrând totodată…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro