Lanțul de supermarketuri Kaufland deține, singur, aproape 5% din totalul comerțului cu amănuntul din România, sector care include absolut toate companiile de profil din țară, fie că e vorba de retail cu produse alimentare, carburanți, electronice, produse IT sau bricolaj.
Conform unei analize realizate de platforma de analiză a activități companiilor confidas.ro, citată de zf.ro, în această ramură economică activează nu mai puțin de 126 000 de companii, cu afaceri cumulate de peste 224 de miliarde de lei în anul 2018.
Iar această piață uriașă este puternic polarizată. După Kaufland, cu aproape 5% din total, urmează Lidl Discount, companie soră a Kaufland, cu o cotă de piață de 3,5%, iar podiumului este completat de Carrefour România, cu 3,3% din piață.
Primele opt companii controlează peste 20% din întregul comerț cu amănuntul, ele având afaceri cumulate de peste 48 de miliarde de lei.
Topul rețelelor de retail din România, dominat de Kaufland, Carrefour și Lidl
Etichete aberante în supermarketuri: cartofi de Făgăraș, made in… France
Rețeta curată de la Lidl, o păcăleală plină de aditivi?
Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!