Chiar și cea mai cunoscută băutură răcoritoare din lume este afectată de pandemia de coronavirus. Coca-Cola HBC România a anunțat, în această săptămână, că în perioada ianuarie-martie a înregistrat vânzări în volum mai mici cu circa 1-3% (low single digits), față de perioada similară de anul trecut.

coca cola reclama

În raportul publicat de companie, se arată: „În România, volumele au scăzut cu low single digits, evoluţia fiind influenţată de restricţiile de circulaţie a persoanelor care au intrat în vigoare în a treia săptămână din martie.



În ciuda acestui fapt, volumele de băuturi carbogazoase au avut o creştere stabilă, inclusiv variantele fără zahăr. Volumele de băuturi necarbonatate au scăzut astfel că majorarea volumelor din segmentul din sucuri pe bază de fructe nu a fost suficientă pentru a contrabalansa declinul din segmentul de apă şi ceai gata preparat”, se arată în cel mai recent raport al companiei“.

La nivel mondial, primele semnale că producătorul de băuturi răcoritoare s-ar putea confrunta cu probleme au apărut în luna martie, când în raportul anual Coca Cola se arăta că epidemia a afectat lanțul de aprovizionare și că rezervele de îndulcitori artificiali ar putea să scadă.

 

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!



Lasă un răspuns