Un vizitator al site-ului YesComment a lăsat un comentariu pe pagina dedicată companiei aeriene Wizz Air, în care se arată total nemulțumit de experiența avută cu această firmă. El reclamă întârzierile mari la zboruri, precum și faptul că nu a obținut, pentru acestea, nici un fel de despăgubire.

wizz air avion

Redăm, în continuare, comentariul integral al utilizatorului Anonim1126:

Zbor w63031/w63032 din data de 18.10.2019. 

O mizerie marca Wizz Air, 5 ore la dus întârziere, 4 ore și 37 min întârziere la întoarcere (București-Londra și retur).

În perioada respectivă (se poate vedea pe istoricul flightradar), zborul avea frecvent întârziere la 2-3 zile. La orice reclamație sunt BLAT cu Aeroportul Otopeni și spun că nu se încadrează la despăgubiri pentru că au fost situații excepționale, adică… au lovit păsări în zbor!!!! Ce minciună ordinară marca Wizz Air în complicitate cu Aeroportul Otopeni!

Drept urmare, această companie de *** nu te despăgubește conform legislației europene.

RUȘINE SĂ VĂ FIE wizz air (cu litere mici)!

 

Nemulțumiri legate de politica de bagaje

El nu este singurul client nemulțumit de Wizz Air. Un alt utilizator YesComentn, Freak_paul, și-a povestit și el experiența neplăcută, legată de politica de bagaje a companiei:

 „Wizzair din aeroport de la Suceava sunt super nesimțiți. Te taxează la bagaje spunând ca sunt prea mari, după ce atunci când pleci din Londra cu același bagaj totul este Ok. E incredibil ce se întâmplă și apoi spun că s-a schimbat regula acum câteva zile și trebuiau citite regulile. Aproape jumătate din avion a plătit 25 de euro in plus din cauza asta. Când am reușit totuși sa introduc bagajul in modelul ăla al lor, au spus că e prea înalt și degeaba. Incredibil.“

Comentariile au fost modificate doar cu adăugarea diacriticelor și punerea în armonie cu normele de exprimare în limba română, fără a afecta în vreun fel ideile exprimate. Un singur termen ireverențios a fost înlăturat, dintr-un comentariu.

 

Spune-ți părerea despre companiile aeriene și aeroporturile din România! 

De remarcat faptul că, recent, companiile aeriene care operează în România au pierdut mai multe procese, fiind obligate la plata despăhubirilor.

Yescomment v-a vorbit, și în trecut, despre experiențele românilor pe aeroporturi și cu companiile aeriene, oferind mai multe reacții ale acestora.

Iar Wizz Air nu e singura companie care a stârnit nemulțumiri. Iată descrierea experienței de zbor a unui pasager Blue Air.

Vrei să îți spui și tu părerea despre Wizz Air? Poți să comentezi aici.

Sau ai posibilitatea de a comenta despre orice aeroport sau companie aeriană din România AICI

  1. Pai nu ma mir ca i-a pus sa plateasca, toti isi duc 5 bagaje de mana pe ideea ca ii lasa sa treaca gratis, Paulica a zis ca i-a intrat bagajul in standarde, totusi era mai inalt… in tara asta e nevoie de civilizatie cu forta, altfel de buna voie nu ai nicio sansa.

  2. Daca respecti legile companiei te respecta sì ei …eu am calatorit cu eii si au fost corecti …

  3. La mine nu a fost niciodată probleme .întârzieri sunt la toate aeronavele .Nu Nu mai la Wizz Air.
    Iar ca au luat 25 €La bagaj bine va façut .luati atât cât este permis nu mai multe kg .Si cu cel de mână unul singur se da voie .nu geanta de femeie bagaj de mână de 10 kg si mai aven si un rupsac în spate ..

  4. […] Anterior crizei, mai mulți utilizatori ai site-ului nostru au lăsat comentarii despre compania aerienă Wizz Air, în care se arătau nemulțumiți fie de întârzierea zborurilor, fie de politica de bagaje a companiei. Puteți vedea toate comentariile (și să îl adăugați pe cel propriu) aici. […]

  5. […] Anterior crizei, mai mulți utilizatori ai site-ului nostru au lăsat comentarii despre compania aeriană Wizz Air, în care se arătau nemulțumiți fie de întârzierea zborurilor, fie de politica de bagaje a companiei. Puteți vedea toate comentariile (și să îl adăugați pe cel propriu) aici. […]

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.